Incarcator / Redresor Advanced Charger GX15 Lemania, 12V 24V 15A
Incarcatoarul inteligent LEMANIA GX15 este proiectat pentru a putea fi utilizat cu toate tipurile de baterii de 12V sau 24V cu plumb (tehnologie electrolit lichid, AGM, EFB, VRLA).
Poate fi folosit si pentru incarcarea bateriilor cu Litiu construite cu tehnologie LiFePO4.
Folosirea redresoarelor LEMANIA GX15 pentru incarcarea altor tipuri de baterii in afara celor specificate mai sus poate cauza explozii sau accidente.
Procesul de incarcare este controlat de un microprocesor incorporat care asigura o incarcare corecta automata.
Redresoarul GX15 poate fi folosit pentru incarcarea bateriilor si pentru testarea sistemului de incarcare a bateriei de pe masina (alternator).
-
- Inainte de utilizare este recomandat sa deconectati bateria de la sistemul electric al autovehiculului, ideal ar trebui sa scoteti bateria complet.
- Asigurati-va ca nivelul electrolitului in baterie este corect. (pentru bateriile cu plumb si electrolit lichid).
- Daca este nevoie completati nivelul cu apa distilata.
- MOD INCARCARE (CHARGE). In acest mod redresorul este folosit pentru incarcarea bateriei. Curentul maxim de incarcare furnizat este de 15A pentru bateriile de 12V si 7.5A pentru bateriile de 24V.
-
-
Apasati succesiv butonul CHARGE aflat in dreapta pe panoul de control, pana se selecteaza tipul de baterie adecvat.
- Conectati clestele ROSU la borna pozitiva (+) a bateriei si clestele NEGRU la borna negativa (-).
- Apasati butonul POWER din dreapta jos ca sa demarati incarcarea. Durata necesara incarcarii bateriei este dependenta de nivelul de descarcare a bateriei.
- Dupa ce bateria a fost complet incarcata, redresorul va comuta automat in modul intretinere asigurand astfel mentinerea bateriei in stare de incarcare maxima si prevenind supraincarcarea.
- Cand bateria este complet incarcata deconectati redresorul de la retea. Deconectati clestii de la bornele bateriei. Prima data cleste NEGRU si apoi clestele ROSU.
-
2. MOD RECONDITIONARE
-
- Conectati redresorul la priza de alimentare de la retea.
- Apasati butonuil RECONDITION. Ledul corespunzator se aprinde.
- Conectati clestele ROSU la borna pozitiva (+) a bateriei si clestele NEGRU la borna negativa (-).
- Apasati butonul POWERca sa demarati reconditionarea bateriei. Durata de reconditionare este dependenta de starea bateriei.
- Tensiunea bateriei si nivelul de incarcare sunt afisate pe display.
- Cand reconditionarea bateriei este terminata deconectati redresorul de la retea. Deconectati clestii de la bornele bateriei. Prima data cleste NEGRU si apoi clestele ROSU.
3. MOD SUPPLY (Sursa de tensiune/putere)
-
- Conectati redresorul la priza de alimentare de la retea.
- Apasati butonul SUPPLY. LEdul corespunzator se aprinde.
- Conectati clestele ROSU la borna pozitiva (+) a bateriei si clestele NEGRU la borna negativa (-).
- Deconectati bateria de pe vehicul si schimati-o.
- Sistemul electric al autovehiculului este acum alimentat de redresor fara risc de a pierde setarile calculatorului de bord.
- ATENTIE !!!. Nu incercati sa demarati vehiculul cu redresorul conectat in acest mod.
4. MOD TEST. In acest mod redresorul poate fi folosit pentru testarea bateriei si a alternatorului.
-
- Asigurati-va ca redresorul nu este conectat la retea.
- Conectati clestele ROSU la borna pozitiva (+) a bateriei si clestele NEGRU la borna negativa (-).
- Tensiunea bateriei si nivelul de incarcare sunt afisate pe display.
- Pentru a testa alternatorul, porniti motorul si turati la 2000 rot/min.
- Tensiunea si starea alternatorului sunt afisate pe ecranul redresorului.
- Aplicatii auto
- Autoturisme pe benzina pana la 4200 cm
- Autoturisme DIESEL pana la 3500 cmc
- Iluminat de urgenta
- Stationare
- Barci
- Caravane
- Ambarcatiuni
- Rulote
- Auto
- Baterii stationare
- Yahturi
- Electrolit lichid
- START STOP
- Calciu-Calciu
- Sigilata
- AGM / VRLA
- GEL
- VRLA
- Automat
- 4 programe incarcare
- 8 pasi
- Auto
- Reconditionare
- Supply
- Normal